SEO en content Social Media Oss

Content plaatsen

Content betekent inhoud. De inhoud kan teksten bevatten, maar ook foto’s en zelfs video’s. Het bepaalt tevens hoe toegankelijk en begrijpelijk je bericht is. De content bepaalt ook of Google je bericht makkelijk kan vinden en hoe hoog hij deze in de zoekresultatenlijst zet. Content = king De content, inhoud dus, is zeer belangrijk. We...

Beeldbellen via Jitsi

Veilig beeldbellen, een handleiding

Tijdens de coronacrisis lag zo’n beetje al het menselijk contact plat. Om de kwetsbaren te beschermen is de 1,5m economie ingevoerd waardoor vergaderingen erg moeilijk te organiseren zijn. Om toch met groepen contact te houden heeft het beeldbellen een vlucht genomen en zijn talrijke initiatieven de grond uit gestampt. Of gigantisch gegroeid. Een van de...

Instagram Social Media Oss

Link in bio

Hier tref je de laatste nieuwtjes aan die we gedeeld hebben via Instagram en die we hier verder hebben uitgebouwd. Zelf een gepersonaliseerde QR-code maken? Gratis? Lees dan dit artikel over de QR-code Veilig beeldbellen via Jit.si Wij hebben een handleiding gemaakt voor een veilig gebruik van het beeldbellen via Jit.si. Het artikel en download...

SEO en content Social Media Oss

Scoren op Google, domein factoren

Je hebt een website. Je wilt scoren op Google: op de eerste pagina staan van Google. En natuurlijk bovenaan, en zeker boven je concurrenten. Wat moet je dan doen? Misverstanden over scoren op Google Tegenwoordig kijkt Google naar ruim 200 factoren waaraan een website moet voldoen om hoog te kunnen scoren in de zoekmachineresultatenlijst. Dus...

Pinterest

Pinterest, wat is dat? Heel veel vrouwen weten inmiddels wel wat Pinterest is. Het is een social media kanaal dat voornamelijk (80%) door vrouwen gebruikt wordt om afbeeldingen te bewaren en te delen. Voor bedrijven die producten verkopen en als doelgroep vrouwen hebben, is dit een kanaal die eigenlijk niet mag ontbreken in je marketingmix....

LinkedIn

LinkedIn, wijzigen van berichten

Kan je binnen LinkedIn een bericht bewerken? Ik denk dat iedereen het volgende wel eens meegemaakt heeft, of mee gaat maken: Je schrijft een update op jouw persoonlijke LinkeIn profiel, of op de bedrijfspagina van jouw organisatie.  Je leest het nog eens goed door en je publiceert het. Je leest het nog een keer goed...

Scroll naar boven