Je ziet ze steeds vaker, en op allerlei plekken: de QR-code. Hoe kan jij daar gebruik van maken en je onderscheiden van je concurrentie?
Content plaatsen
Content betekent inhoud. De inhoud kan teksten bevatten, maar ook foto’s en zelfs video’s. Het bepaalt tevens hoe toegankelijk en begrijpelijk je bericht is. De content bepaalt ook of Google je bericht makkelijk kan vinden en hoe hoog hij deze in de zoekresultatenlijst zet. Content = king De content, inhoud dus, is zeer belangrijk. We...
Veilig beeldbellen, een handleiding
Tijdens de coronacrisis lag zo’n beetje al het menselijk contact plat. Om de kwetsbaren te beschermen is de 1,5m economie ingevoerd waardoor vergaderingen erg moeilijk te organiseren zijn. Om toch met groepen contact te houden heeft het beeldbellen een vlucht genomen en zijn talrijke initiatieven de grond uit gestampt. Of gigantisch gegroeid. Een van de...
Link in bio
Hier tref je de laatste nieuwtjes aan die we gedeeld hebben via Instagram en die we hier verder hebben uitgebouwd. Zelf een gepersonaliseerde QR-code maken? Gratis? Lees dan dit artikel over de QR-code Veilig beeldbellen via Jit.si Wij hebben een handleiding gemaakt voor een veilig gebruik van het beeldbellen via Jit.si. Het artikel en download...
Gids voor ouders, Instagram
Kinders in de tienerleeftijd en op Instagram? Zelf niet zo thuis met Instagram? Download dan hier de gids voor ouders met (tiener) kinderen op Instagram. (Helaas wel engelstalig..) Handleiding voor ouders met kinderen op Instagram
Scoren op Google, domein factoren
Je hebt een website. Je wilt scoren op Google: op de eerste pagina staan van Google. En natuurlijk bovenaan, en zeker boven je concurrenten. Wat moet je dan doen? Misverstanden over scoren op Google Tegenwoordig kijkt Google naar ruim 200 factoren waaraan een website moet voldoen om hoog te kunnen scoren in de zoekmachineresultatenlijst. Dus...
Nieuwe interface LinkedIn, andere formaat pagina omslag
Interface Zoals jullie misschien al gezien hebben is LinkedIn bezig met het uitrollen van een nieuwe interface. Dit heeft ook gevolgen voor de omslagafbeelding voor de bedrijfspagina.
De toekomst van de retail sector
Met een klant zoals het Centrum Oss, willen we graag alles weten over de retailsector. En de bijbehorende problematiek. Want dat er veel aan de hand is in de retail sector, dat is een understatement. Dus zijn we in deze materie gedoken. Benieuwd wat er allemaal speelt? Lees dan verder.
Pinterest, wat is dat? Heel veel vrouwen weten inmiddels wel wat Pinterest is. Het is een social media kanaal dat voornamelijk (80%) door vrouwen gebruikt wordt om afbeeldingen te bewaren en te delen. Voor bedrijven die producten verkopen en als doelgroep vrouwen hebben, is dit een kanaal die eigenlijk niet mag ontbreken in je marketingmix....
LinkedIn, wijzigen van berichten
Kan je binnen LinkedIn een bericht bewerken? Ik denk dat iedereen het volgende wel eens meegemaakt heeft, of mee gaat maken: Je schrijft een update op jouw persoonlijke LinkeIn profiel, of op de bedrijfspagina van jouw organisatie. Je leest het nog eens goed door en je publiceert het. Je leest het nog een keer goed...