uw partner?

Ja, uw partner naar online succes!

passie

Door de jaren heen hebben we onze diensten aangepast aan de meest voorkomende wensen van onze klanten. Maar vooral ook naar onze eigen interesses en passies.

Daardoor kunnen wij vrij uiteenlopende diensten onder één dak aanbieden.

diensten

Webhosting, webdesign, tekstschrijven, seo, fotografie, video, social media (webcare en contentbeheer), online adverteren....
... we doen het allemaal.
Lees verder

doelgroep

Tot onze doelgroepen behoren kleine tot middelgrote bedrijven, die te groot zijn om de social media zelf ter hand te nemen, maar te klein zijn om er iemand voor in dienst te nemen.

pakketten

Afhankelijk van het budget en de gewenste groei hebben we een aantal pakketten opgesteld.

Maar maatwerk is natuurlijk altijd mogelijk. 
Lees verder

onze klanten

Maak kennis met een aantal van onze klanten en bekijk wat we voor hun betekenen. 
Lees verder

Support

Wij staan graag dicht bij onze klanten. Zodat we snel en doeltreffend kunnen werken.

Avonduren, weekend of vakantie? Geen probleem!
Neem contact met ons op voor meer informatie!

Social Media

Op het gebied van Social Media kunnen we verder helpen. Dit kan zijn in de vorm van advies en/of workshops, of op het gebied van management en marketing.

Advies

U wilt zelf aan de gang met social media, maar weet niet zo goed welk kanaal u moet kiezen. Hoe gaat u het aanpakken? Hoe bepaalt u uw strategie? Daarnaast moet zo’n kanaal ook aangemaakt worden, ingericht en opgetuigd. Hoe pakt u dat aan? Besteedt u het uit? Of volgt u een workshop? Is er een behoefte aan een social media policy binnen uw bedrijf, en hoe zou deze eruit kunnen zien? En wat is nu redelijkerwijs te verwachten van de inzet van social media? In een persoonlijk gesprek kunnen we u advies geven welke stappen voor u en uw bedrijf het meest optimaal zijn. Rekening houdend met úw budget, tijd en interesse. Dus neem contact met ons op voor een afspraak!

Community management

Het managen van uw online netwerk valt onder de noemer Community Management. Hier proberen we antwoord te krijgen op de volgende vragen: Hoe krijgt u het voor elkaar om de betrokkenheid van uw klantenkring te vergroten. Zodat uw klanten uw ambassadeurs worden. Hoe bereikt u uw klanten, via welke kanalen, wat verwacht u van uw klanten, maar belangrijker nog: wat verwachten ze van u? Door middel van het maken en bepalen van een strategie, wordt het makkelijker om een contentplanning op te stellen. En bepalen we hoe onze publicatiemix eruit gaat zien. Het wordt dan voor u helder hoe vaak u berichten moet gaan plaatsen en wat de inhoud ervan zou kunnen zijn. Dit doen we aan de hand van de 70-20-10% regel. Deze community management kan u zelf invullen. We geven zelfs een workshop waarin we u uitleggen hoe u dit voor elkaar gaat krijgen. Maar heeft u geen tijd, zin of interesse, dan kunnen wij dit voor u uit handen nemen. Hiervoor hebben we een drietal pakketten samengesteld. Echter het blijft wel raadzaam om enigszins betrokken te blijven bij het community management. Tenslotte weet u als geen ander alle ins en outs van uw bedrijf. U weet wat er speelt op de markt. Natuurlijk kunnen we ons helemaal verdiepen in uw bedrijf. Maar om optimaal te kunnen functioneren, is het toch raadzaam ons regelmatig bij te praten over uw bedrijf en zijn voortgang. Besteedt u het community management aan ons uit, dan zorgen wij ervoor dat men aan het beeldmateriaal kan zien dat het van uw bedrijf afkomstig is. Trouwens we optimaliseren al het beeldmateriaal. Afhankelijk van het pakket dat u kiest kan u ons meer of minder laten doen. Hoe meer u aandraagt, hoe goedkoper wij kunnen leveren.