uw partner?

Ja, uw partner naar online succes!

passie

Door de jaren heen hebben we onze diensten aangepast aan de meest voorkomende wensen van onze klanten. Maar vooral ook naar onze eigen interesses en passies.

Daardoor kunnen wij vrij uiteenlopende diensten onder één dak aanbieden.

diensten

Webhosting, webdesign, tekstschrijven, seo, fotografie, video, social media (webcare en contentbeheer), online adverteren....
... we doen het allemaal.
Lees verder

doelgroep

Tot onze doelgroepen behoren kleine tot middelgrote bedrijven, die te groot zijn om de social media zelf ter hand te nemen, maar te klein zijn om er iemand voor in dienst te nemen.

pakketten

Afhankelijk van het budget en de gewenste groei hebben we een aantal pakketten opgesteld.

Maar maatwerk is natuurlijk altijd mogelijk. 
Lees verder

onze klanten

Maak kennis met een aantal van onze klanten en bekijk wat we voor hun betekenen. 
Lees verder

Support

Wij staan graag dicht bij onze klanten. Zodat we snel en doeltreffend kunnen werken.

Avonduren, weekend of vakantie? Geen probleem!
Neem contact met ons op voor meer informatie!

Facebook: entertainen en delen

Er zijn nog maar weinig Nederlanders zonder een Facebookaccount. Zo populair als Hyves vroeger was, zo populair is Facebook nu. Het is ook handig. Je kan gemakkelijk met al je familie, vrienden en kennissen contact houden. Je stuurt ze een berichtje met hun verjaardag. Deelt leuke momenten met ze. Foto’s en video’s worden geplaatst, bekeken en gedeeld. Facebook heeft een hoog amusementswaarde waar het draait om delen. En dit wetend, is het direct duidelijk hoe u met uw bedrijf/product/dienst een blijvende herinnering kan achterlaten bij uw potentiële klanten:
Zorg voor entertainment en deel
Deel uw kennis, onderhoudt uw cliënten. Zorg dat ze geboeid blijven en terug willen blijven komen.

Likes en Shares

Maar door continue Like en Share acties te houden, vervuilt u de tijdlijn van niet alleen uw potentiële klanten, ook die van hun vrienden. Dat wordt niet op prijs gesteld. Facebook heeft dat ook in de gaten en probeert u daarin te demotiveren. Kijk daarom goed naar uzelf, naar uw moeder, uw kinderen uw buren. Wat zouden zij leuk vinden en daardoor elke keer terug willen komen naar uw Facebookpagina? Wat hebt u te bieden en hoe gaat u dat verpakken? Bent u daarin succesvol, dan komen de Likes en Shares vanzelf.   Dus denk vanuit uw doelgroep en bedien ze op hun wenken. De tijd is voorbij dat wij op een kratje op de markt konden staan en riepen wat voor een geweldig product we in de aanbieding hebben. Nu staan onze klanten erop en wij hebben te luisteren. De ondernemer van nu is dienstbaar.

Facebook, een filiaal op het internet

Nu wordt het al snel duidelijk dat u niet even tussen neus en lippen door uw Facebook account kan bijhouden. Niet als u serieus aan de gang wilt gaan. U moet op zoek naar deelbare content, geschikt voor uw doelgroep. Denk dan aan foto’s, video’s, leuke anekdotes, wedstrijden, enquêtes, weetjes, tips en trucs, enz. enz. enz…. Zie elke plaats op het internet waar uw bedrijf wordt vertegenwoordigd, als een virtueel filiaal. Echter waar in het tastbare bedrijf de focus op verkoop ligt, ligt de focus op het internet op delen en entertainen. Dit alles met als doel een grotere naamsbekendheid te verkrijgen en meer verkeer naar uw website en bedrijf te genereren.

Ondernemersschap en privacy

Misschien zag u de bui al hangen, maar ongetwijfeld komt de vraag bovendrijven of en hoe u met uw privé Facebook account uw klanten moet bedienen.  Het is mogelijk door de klanten, familie, bekenden, kennissen, vrienden in te delen in lijsten. Per bericht kan u bepalen welke lijsten iets te zien krijgen. Maar een vergissing is gauw gemaakt en een privé bericht kan zo maar in de tijdlijn van uw klant terecht komen.  Daarom kiezen veel ondernemers voor een bedrijfspagina. Tot voor kort moest deze onderhouden worden vanuit een privé pagina van een bestaand persoon. U mocht niet een nep privé pagina aanmaken. Gelukkig is deze regel ingetrokken. Het voordeel van een bedrijfspagina is dat er meerdere beheerders aangetrokken kunnen worden en deze geen toegang hebben tot uw privé account.